Jak wynika ze sprawozdań finansowych komitetu kampanijnego polityka, które przeanalizował „New York Post”, Parker od zeszłego roku regularnie hojnie nagradzał swoich współpracowników. Wydał kilka tysięcy na luksusowe produkty i zabiegi kosmetyczne, $825 na biżuterię, by „docenić personel”, a $1814,01 w czterogwiazdkowym hotelu Royal Sonesta New Orleans. 14 października z funduszu na konto hotelu trafiło $271,41, 8 listopada – $196,87, a 15 listopada – $1345,73. Zgodnie z dokumentem obiekt został wynajęty na konferencję Somos Conference. Dziennik wskazuje jednak, że coroczna impreza Partii Demokratycznej odbywa się… 1700 mil dalej, w Puerto Rico.
Kilka miesięcy wcześniej, we wrześniu ub.r., $219,53 zostało wydane w Battello, we włoskiej restauracji z widokiem na Manhattan, natomiast w grudniu w ekskluzywnym nowojorskim lokalu The Capital Grille kolejne $338,61. Oba wyjścia zakwalifikowano jako „spotkania fundraisingowe”. Analiza wykazała także, że prawie $2 tys. z konta kampanii zostały przeznaczone na „uznania dla pracowników” w postaci luksusowych kosmetyków czy świec od producentów, takich jak Essence of Ase czy ASLI Pure Natural Body Care.
Demokrata już 23 sierpnia zmierzy się w prawyborach z Kaegan Mays-Williams i Davidem Alexisem w 21. okręgu. „To rozczarowujące w momencie, gdy tak wiele osób walczy, by opłacić rachunki i utrzymać dach nad głową”, oświadczył Alexis po medialnych doniesieniach w sprawie wydatków rywala.