Z raportu Sullivan Papain Block McGrath & Cannavo, P.C., który został sporządzony na podstawie policyjnych statystyk dotyczących wypadków w przyszkolnych strefach, wynika, że na 30 skrzyżowaniach w obrębie School Zones doszło do groźnych wypadków w godzinach, kiedy powinny być szczególnie pilnowane i monitorowane. Czyli od 6 am do 10 pm.
Z analizy wynika, że najgorzej pod tym względem było w obrębie The American Sign Language And English Secondary School na Manhattanie przy 223 East 23rd Street. Odnotowano tam aż 79 incydentów, w których ucierpiało 45 pieszych i 37 rowerzystów. Kolejne niebezpieczne miejsce to okolice Jonas Bronck Academy przy 400 East Fordham Road na Bronksie. Doszło tam do 75 wypadków, w których rannych zostało 65 pieszych i 12 rowerzystów. Przy szkołach Art And Design High School i Manhattan Village Academy doszło do 69 wypadków. Przed każdą z nich śmierć poniósł jeden pieszy i jeden rowerzysta.
Zdaniem autorów raportu, którzy działają na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa na nowojorskich drogach, zwłaszcza przed szkołami, liczba wypadków mogłaby być mniejsza, gdyby policjanci bardziej efektywnie monitorowali ruch w School Zones.
Piesi nie są bezpieczni przy szkołach
2020-01-22
19:10
Zostały wyznaczone jako strefy szczególnego nadzoru z uwagi na sąsiedztwo szkół. Z powodu ograniczeń prędkości, a także nadzoru kamer miały być wolne od piratów drogowych oraz wypadków. Okazuje się jednak, że School Zones wcale nie są bezpieczne dla pieszych, w tym dzieci, i rowerzystów.