Przedstawiciele MTA poinformowali, że na stacjach i peronach pojawi się 16 tys. monitorów, a w wagonach pociągów metra 37 tys. Posłużą one głównie do emisji reklam. MTA zarabia na tym od 2017 r., gdy podpisało 10-letni kontrakt z firmą Outfront Media. Z danych przytaczanych przez Janno Liebera, szefa rozwiju MTA, w zeszłym roku monitory pojawiły się na 50 stacjach, a w tym roku pojawią się na stu nowych. W zeszłym roku MTA zarobiło na reklamach $115 mln, w tym roku zyski wynieść mają $117 mln. – Jestem bardzo zadowolony z tego programu. Przynosi zyski. Pieniądze zasilą budżet, a na tym skorzystają i pasażerowie, i cały system i pasażerowie – powiedział na konferencji Lieber. Poza reklamami na monitorach emitowane też będą informacje na temat zmian w komunikacji.
Tysiące nowych ekranów w metrze
2019-02-28
0:00
Już wkrótce na peronach i w wagonach nowojorskiego metra pojawią się 53 tys. nowych monitorów. Metropolitarne Zakłady Komunikacyjne (MTA) chcą zyskać dodatkowe fundusze za emitowanie na nich reklam.