Z raportu Transportation Alternatives i Riders Alliance wynika, że tylko w zeszłym miesiącu pasażerowie ekspresowego autobusu M14 zmarnowali w korkach 8654 dodatkowe godziny. – Decyzja sędziego jest zwykłym ignorowaniem pasażerów, a mówimy ponad 25 tys. osób dziennie. Co więcej, decyzja została podjęta na wniosek bogatych nowojorczyków, którym nie podobały się zakłócenia w ruchu,tymczasem cierpią zwykli pasażerowie, którzy średnio zarabiają rocznie około $28,455 – mówił na poniedziałkowej konferencji Danny Pearlstein z Riders Alliance. Zaproponowany przez MTA i DOT plan, by na czas remontu eLki zamknąć 14th Street w godz. 6 am – 10 pm, został zablokowany na początku lipca. Na wniosek mieszkańców okolicy, którzy nie chcieli korków i spalin na sąsiednich ulicach. Aktywiści we wtorek przedstawili swoje argumenty przed sądem, gdzie walczą o wprowadzenie zmian.
Pasażerowie M14 tkwią w korkach przez sąd
2019-08-07
23:00
Remont eLki daje się we znaki pasażerom na różne sposoby. Nowojorczycy korzystający z autobusu M14, który kursuje po 14th Street na odcinku dotkniętym pracami, marnują dodatkowe tysiące godzin w korkach. Wszystko przez decyzję sądu, który zablokował plan zamknięcia tej ulicy dla pojazdów innych niż autobusy, przez co jeżdżą one o wiele wolniej.