– Rozpoczęliśmy już serię działań, m.in. inspekcje, instalacje specjalnych siatek zabezpieczających. To jednak wydaje się za mało. Może nie tak do końca, ale powinno to być przeprowadzane w większym tempie i
bardziej intensywnie – mówił na konferencji Andy Byford (54 l.). Do ostatniego niepokojącego wypadku doszło na Ozone Park, kiedy część z wiaduktu, którym jeździ metro linii A runęła na zaparkowany poniżej samochód. Szef NY Transit powiedział, że ekipy MTA zakończyły inspekcje 325 sekcji wiaduktów na odcinku 60 mil. Ale teraz chce instalacji zupełnie innych, wzmocnionych siatek zabezpieczających, które zamiast od dołu, pod mostem, miałyby być zaczepiane od góry. Dodatkowo chce wymiany śrub, co sprawi, że wiadukty nie będą się tak trzęsły w czasie przejazdu pociągu.
Metro nie może sypać się na głowy!
2019-11-12
20:07
Tak nie może być! NYC Transit President Andy Byford (54 l.) powiedział, że sytuacja, kiedy części wiaduktów metra spadają na ziemię i samochody – na razie – jest nie do zaakceptowania. Jako były szef ds. bezpieczeństwa w systemie komunikacji publicznej nie będzie tego tolerować i zapowiedział, że agencja podejmie dalsze działania mające na celu renowację i zabezpieczenie wszystkich wiaduktów, zanim dojdzie do prawdziwej tragedii i kawałek konstrukcji runie na człowieka.