Trwająca 60 sekund reklama będzie poświęcona problemowi przemocy z bronią i kontroli do jej dostępu oraz handlu. Bohaterką reklamy będzie Calandrian Simpson Kemp, matka z Teksasu, której 20-letni syn George, aspirujący futbolista, został zastrzelony w 2013 roku. „Każdego dnia ktoś traci życie. To jest narodowy kryzys. Usłyszałam głos Michaela Bloomberga w tej sprawie. Rozpoczął walkę z tą przemocą. Usłyszał głos płaczących matek i ruszył do boju” – mówi w reklamie Kemp. W ostatnich latach Bloomberg zainwestował miliony dolarów na walkę z przemocą z użyciem broni. Podczas ostatnich midterm elections wsparł 112 mln dol. 24 kandydatów, którzy w swoim programie mieli plan ograniczenia dostępu do broni i zaostrzenia kontroli jej sprzedaży. Za reklamę były burmistrz NYC zapłacił ponad 10 mln dol.
Bloomberg zawalczy z bronią
2020-01-31
14:46
Wielka tajemnica ujawniona. Ubiegający się o demokratyczną nominację prezydencką Michael Bloomberg (78 l.) ogłosił treść swojej kampanijnej reklamy, która będzie nadana w najlepszym czasie antenowym w Ameryce, podczas Super Bowl.