NOWY JORK Newsy Kronika polonijna Co, gdzie, kiedy Dobre bo polskie Prawnik Radzi Sport polonijny
USA nowy jork newsy MTA zmienia kampanię dotyczącą czujności pasażerów

MTA zmienia kampanię dotyczącą czujności pasażerów

23.03.2016, godz. 00:00
MTA, bezpieczeństwo w metrze, czujność, New Yorkers Keep New York Safe
MTA, bezpieczeństwo w metrze, czujność, New Yorkers Keep New York Safe foto:

Czas na zmiany. Zarząd Metropolitarnych Zakładów Komunikacyjnych zmienia kampanię dotyczącą bezpieczeństwa publicznego oraz czujności pasażerów metra i autobusów.

Wprowadzona po atakach z 11 września 2001 roku kampania „If you see something, say something”, czyli „jeśli coś widzisz, powiedz coś o tym”, przechodzi powoli do lamusa. W jej miejsce pojawi się nowa pod hasłem „New Yorkers Keep New York Safe” („nowojorczycy pilnują bezpieczeństwa Nowego Jorku”).
Już wkrótce w wagonach metra, na peronach, stacjach i w autobusach pojawią się nowe elektroniczne spoty reklamowe oraz plakaty. Na jednym z nich znajduje się grupa nowojorczyków, pasażerów MTA, którzy zobaczyli coś podejrzanego i powiedzieli coś o tym pracownikowi MTA lub policjantowi.
Jak podkreślają przedstawiciele miejskiego przewoźnika, zmiana kampanii nie oznacza osłabienia czujności. Wręcz przeciwnie, nowym sloganem chcą ją na nowo obudzić. W czasach, w jakich żyjemy – mówią – nie możemy sobie pozwolić na to, by przestać dbać o bezpieczeństwo. A najlepiej robi się to razem.


Foto MTA

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: